fredag 25. februar 2011

Hva skjer??

Når man får telefoner om at det er stillstand på siden . ja da er det bare å skrive ett lite referat om møtet.
De som hadde muligheter å stille var der Inge A var dessverre på jobb mens Arnt - Millard - Inge B - Eirik og jeg var der.
Vi snakket litt om hvordan sesongen i fjor hadde vært og var enig om at den var vi veldig fornøyd med. Fine plasseringer på vår og høst med totalt nr 2 KONGE. CB'en var i tet i fjor og det skal den være. :-)
Hva vi skal foreta oss i denne sesongen ble grundig gjennomgått og jeg fortalte at siden det skal seiles VM i 2,4mR får ikke jeg vært med på alt jeg ønsker. blant annet forsvinner Sukkertoppen- KM etc for meg, men resten av mannskapet var interessert i å seile båten, så da kommer den nok til å stille på det meste allikevel.
Vi avtalte at så snart vinterferien er over vil vi starte trening på tirsdagene, så har har alle andre båter muligheter til å henge seg på jo flere vi er på sjøen jo bedre vil vi alle kunne bli.

Sender ut en oppfordring til andre seilere i Ålesunds Seilforening og det er :
Ha det som ett mål å stille på minst 2 regattaer i løpet av sesongen, det kan være på tirsdager eller en lengre seilas som Sukkertoppen rundt for ikke å nevne Borgundfjorden rundt.

Vi sees på fjorden om ikke så lang tid.

Jan-Atle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar