tirsdag 16. mars 2010

Snøen som ikke forsvant.

Det så ut til at kanskje ble vær til å ta en tur utpå. Men den gang ei, så vi ble liggende landtroll denne tirsdagen.
Like bra det for  det ble bare Arnt og rederen som tok turen i havna.
Vi fikk strukket kabelen så nå ligger den klar til å monteres på instrumentet.
Det er bare det at slik det ser ut så må hele dekselet over luke mm tas av for å komme til gjennomføringen. så kanskje det blir kapping av kabel og skjøte ? vi får se hva jeg velger til slutt.

Arnt som vi alle kjenner som en kjempekar hadde med seg bestikkelse til rederen. Alle som kjenner meg vet at det hjelper med litt kaffemat ;-) etter å ha spist hvetestang og drukket kaffe så vi filmen som jeg har vedrørende posisjoner og arbeidsoppgaver.
Vi begge var enige om at denne bør sees flere ganger for den er meget informativ, så gled dere her får vi ta en ny kveld hvor vi ser denne, spiser og eventuelt drikker litt.

Ja slik kan det også være ombord. Ikke sant Arnt

Vi alle kjenner vår gode konkurrent Arve Refsnes som er en kjernekar som tok seg tid til å legge inn noen fine programmer på pc som jeg vil ha stor glede av i lang tid fremover. Stor takk til han.


Her er den alltid hjelpsomme og blide Arve




Jeg satser på at vi kjører neste trening på den 23/3 da er sikkert snøen borte og solen kommet tilbake at varmen kommet i sjøen. 
Som hver tirsdag oppmøte kl : 17.00. så venter vi på Lars til 17.20 så på sjøen. :-)
Det fine nå er at snart er det sommertid. klokken stilles 28/3 slik at vi får en time lengre lys. Kan det bli bedre?


Vi sees ok ikke så lenge.


Rederen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar